izpis_h1_title_alt

Kultura uživanja vina v Sloveniji : diplomsko delo, univerzitetni študij
Lubaj, Morana (Avtor), Wondra, Mojmir (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Šegatin, Nataša (Recenzent)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-lj.si/dn_lubaj_morana.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vino, kultura uživanja vina, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, trženje vin, trženjski splet, cena, tržne poti, trženjsko komuniciranje, kakovost vina, Slovenija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2009
Založnik:[M. Lubaj]
Št. strani:XI, 62 f.
Kraj:Ljubljana
UDK:366.1(497.4):663.2
COBISS.SI-ID:3656312 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:703
Število prenosov:240
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:wines, culture enjoying of wine, consumers, Slovenian consumers, shopping habits, marketing of wine, marketing mix, price, market (distribution)-channels, promotion-communication, quality of wine, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj