izpis_h1_title_alt

Kultura uživanja vina v Sloveniji : diplomsko delo, univerzitetni študij
ID Lubaj, Morana (Avtor), ID Wondra, Mojmir (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Šegatin, Nataša (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (531,58 KB)
MD5: EC9497511B21F7ADF08D222838D5845E
PID: 20.500.12556/rul/8811488f-8828-48de-b6cc-6050db19cc99

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vino, kultura uživanja vina, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, trženje vin, trženjski splet, cena, tržne poti, trženjsko komuniciranje, kakovost vina, Slovenija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Lubaj]
Leto izida:2009
Št. strani:XI, 62 f.
PID:20.500.12556/RUL-1307 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366.1(497.4):663.2
COBISS.SI-ID:3656312 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2592
Število prenosov:454
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Culture enjoying of wine in Slovenia : graduation thesis, university studies
Ključne besede:wines, culture enjoying of wine, consumers, Slovenian consumers, shopping habits, marketing of wine, marketing mix, price, market (distribution)-channels, promotion-communication, quality of wine, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj