izpis_h1_title_alt

Proučevanje podobe blagovne znamke CrossFit s pomočjo analize internetnih memov : magistrsko delo
ID Janžek, Jure (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/janzek4072-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, Crossfit, management, družbena omrežja, internet, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T.Kolar]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 61, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-130656 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:47228419 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2021
Število ogledov:597
Število prenosov:30
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Exploring the CrossFit brand image through Internet meme analysis
Ključne besede:marketing, brands, Crossfit, management, social networks, internet, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj