izpis_h1_title_alt

Računalniške igre kot oblika trženjskega komuniciranja : primer Žurnal Ski Challenge 2008
ID Feregotto, Tadej (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/feregotto86.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, računalništvo, igre, elektronsko trženje, promocija, projekti, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Feregotto]
Leto izida:2008
Št. strani:II, 28 str., 6 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13056 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18151910 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1426
Število prenosov:192
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, computer science, games, electronic marketing, promotion, projects, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj