izpis_h1_title_alt

Fizikalno osnovano upodabljanje tekočinskih okolij
ŠMALJCELJ, ALJAŽ (Avtor), Bohak, Ciril (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,10 MB)
MD5: 4EA314F4DAAC0990F767BA24179AFD91

Izvleček
Upodabljanje volumetričnih podatkov igra ključno vlogo v sodobni družbi, vendar je vse prej kot lahko. Pogosto si želimo fizikalno pravilne upodobitve, med katere spada lom svetlobe v primeru, ko imamo znotraj volumna tekočino. V tem delu predstavimo način generiranja in simulacijo tekočine znotraj volumna za doseg izzvenelosti. Volumen sestavlja več materialov z različnimi gostotami in fizikalnimi lastnostmi. Pripravljen volumen nato upodobimo v obstoječem ogrodju za volumetrično upodabljanje z razširitvijo upoštevanja loma svetlobe. Za jasno vizualizacijo volumetričnih podatkov smo razvili samodejno kreiranje prenosne funkcije za namen vizualnega poudarka delov volumna s podobnimi fizikalnimi lastnostmi. Rezultate smo predstavili v obstoječi spletni aplikaciji ogrodja, kjer ovrednotimo implementirani razširitvi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:volumetrično upodabljanje, simulacija tekočine, generiranje volumna, ogrodje za volumetrično sledenje poti, lom svetlobe
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2021
COBISS.SI-ID:77675011 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:78
Število prenosov:15
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Physically based rendering of liquid environments
Izvleček:
Rendering of volumetric data plays a vital role in modern society, yet it is far from an easy task. Frequently we desire physically correct depictions in which light refraction is also included when we are dealing with fluid inside a volume. In this work we present a way to generate and simulate a fluid inside a volume to clear up the fluid. The volume consists of multiple materials with different densities and other physical properties. We use this newly created volume in an already existing volumetric rendering framework with an extension that takes light refraction into account. For clear visualization of volumetric data, we created an automatic generation of transfer function to visually emphasize parts of volume with similar physical properties. We present the results in an existing web application of the framework where we evaluate these implemented extensions.

Ključne besede:volume rendering, fluid simulation, volume generation, volumetric path tracing framework, light refraction

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj