izpis_h1_title_alt

Poskus nižanja porabe goriva na tankerju preko optimizacije načina vožnje
ID Bergant, Eva (Avtor), ID Klemenc, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Perkovič, Marko (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,88 MB)
MD5: 79862B63D5CCE346130E6AA7FDB6A19B

Izvleček
V zaključni nalogi je obravnavana problematika porabe goriva tankerske ladje in oris poskusa določitve optimalnega načina vožnje oziroma plovbe. Izpeljali smo poskuse, kjer smo spremenili ugrez in trim ladje med samo plovbo z zajetjem dodatne balastne vode ter v drugem delu naloge opazovali delovanje sistema frekvenčno reguliranih črpalk hladilne vode. Ugotovili smo, da je poraba goriva najmanjša pri konstrukcijskem ugrezu ladje, da pa je na splošno zelo odvisna od okoljskih parametrov (vreme, stanje morja). Delovanje sistema frekvenčno reguliranih črpalk privede do manjšega prihranka goriva, sorazmerenega s številom črpalk vezanih na sistem.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:poraba goriva, tanker, ugrez in trim ladje, upor ladje, frekvenčno regulirane črpalke, optimizacija
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Bergant]
Leto izida:2021
Št. strani:XVI, [66] str.
PID:20.500.12556/RUL-130449 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:629.543:621.43.018.3(043.2)
COBISS.SI-ID:77114627 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.09.2021
Število ogledov:1213
Število prenosov:60
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Attempt at lowering fuel consumption of a tanker ship through optimisation of navigational performance
Izvleček:
This thesis deals with the problem of fuel consumption of a tanker ship and outlines an attempt to determine the optimal way of sailing. Test voyages were carried out, changing the draft and trim of the ship during the voyage by taking on additional ballast and in the second part of the thesis, to observe the operation of a system of frequency-controlled cooling water pumps. It was found out that the fuel consumption is the lowest at the design draft of the ship, but that it is generally highly dependent on environmental parameters (weather, seastate). The operation of the frequency-controlled pumps system led to minor fuel savings, proportional to the number of pumps connected to the system.

Ključne besede:fuel consumption, tanker, draft and trim, ship's resistance, frequency regulated pumps, optimization

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj