izpis_h1_title_alt

Metodološki pristop za prenovo šolskih prostorov na podlagi meritev mikroklime, CO2 in hrupa: od razvoja modela do implementacije na primeru : magistrsko delo
ID Gorše, Karmen (Avtor), ID Kukec, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jutraž, Anja (Komentor), ID Kacjan Žgajnar, Katarina (Komentor), ID Fink, Rok (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,35 MB)
MD5: 206466743A8C688CCEC0DA6F5124B5C8

Izvleček
Uvod: Otroci preživijo večino dneva v šoli, kjer se učijo novih znanj in spretnosti. Šole bi morale zagotavljati optimalno in zdravo okolje, v katerem bi se učenci dobro počutili in nadgrajevali svoje znanje. Namen: Namen magistrske naloge je izdelati metodološki pristop, temelječ na prenovi šolskih prostorov, ki bo izdelan na podlagi ocene stanja prostorov ter opreme in izmerjenih vrednosti mikroklime, CO2 ter hrupa v izbrani osnovni šoli. Metode dela: Uporabljena je kombinacija različnih metodoloških pristopov, in sicer sistematični pregled literature, samoocena stanja mikroklime s pomočjo namenskega vprašalnika, ocena stanja opazovanih okoljskih parametrov na podlagi meritev in izdelava algoritma. Rezultati: Z ogledom terena smo ugotovili, da zunanja kakovost zraka nima pomembnega vpliva na kakovost notranjega zraka v notranjosti osnovne šole. Ugotovili smo glavni problem slabe kakovosti notranjega zraka in povišanih koncentracij CO2. Problematično je odpiranje oken, ki ne omogočajo zadostnega prezračevanja. Visoke ravni hrupa so posledica slabe zvočne izoliranosti sten, tal in stropa, zaradi česar se zvočne vibracije širijo iz prostora v prostor. Ob ogledu smo odkrili tudi dotrajanost objekta osnovne šole, ki je potreben celovite prenove. Razprava in zaključek: Na podlagi razvitega metodološkega pristopa bodo prenove osnovnih šol v prihodnje bolj učinkovite in celostne, saj bo poleg arhitekturnega in gradbenega vidika upoštevan tudi zdravstveni vidik.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:magistrska dela, sanitarno inženirstvo, prenova šolskih prostorov, notranji zrak, mikroklima, CO2, hrup
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:ZF - Zdravstvena fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Gorše]
Leto izida:2021
Št. strani:77 str., [4] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-130428 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:614
COBISS.SI-ID:76416771 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.09.2021
Število ogledov:803
Število prenosov:106
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Renovation of school building based on the measurements of indoor microclimate, CO2 and noise: From model development to it's implementation : master thesis
Izvleček:
Introduction: Children spend the majority of their day at school learning new skills. Schools should therefore provide an optimal and healthy environment making pupils feel comfortable to further upgrade their knowledge. Purpose: The purpose of the master's thesis is to develop a methodological approach based on the renovation of school premises. This approach will be based on the assessment of the premises and equipment's condition as well as the measured values of microclimate, CO2 and noise in the selected primary school. Methodology: A combination of different methodological approaches is used, including a systematic review of the literature, self-assessment of the microclimate using a purpose-made questionnaire, the observed environmental parameters state assessment (based on measurements) and algorithm creation. Results: While inspecting the premises, we found that the outdoor air quality does not significantly impact the indoor air quality inside the school. We managed to identify the main problem of poor indoor air quality and elevated CO2 concentrations. Windows not providing sufficient ventilation proved to be problematic. High noise values are caused by poor sound insulation of walls, floors and ceilings; this causes sound vibrations to spread from classroom to classroom. During the inspection, we also discovered significant wear and tear of the primary school building, indicating the need for a complete renovation. Discussion and conclusion: Based on the developed methodological approach, the future primary schools' renovations will be more efficient and comprehensive. The health perspective will also be taken into account, in addition to the architectural and construction aspects.

Ključne besede:master's theses, sanitary engineering, renovation of school premises, indoor air, microclimate, CO2, noise

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj