izpis_h1_title_alt

Customer experience management in banking industry in Kosovo : master's thesis
ID Huruglica, Urata (Avtor), ID Roka, Erik (Avtor), ID Lahovnik, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kolar, Tomaž (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/roka4152-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Kosovo, banking, corporate culture, customer relationship, satisfaction, loyalty, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Huruglica
Leto izida:2020
Št. strani:III, 87, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-129431 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:65938435 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:774
Število prenosov:46
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Management porabnikove izkušnje v bančništvu na Kosovu
Ključne besede:Kosovo, bančništvo, kultura podjetja, odnosi s strankami, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj