izpis_h1_title_alt

Preoblikovanje in širitev blagovne znamke Juventus : magistrsko delo
ID Kuhar, Anzej (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kuhar4183-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:globalizacija, internacionalizacija, blagovne znamke, spremembe, premoženje, stroški, tveganje, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Kuhar]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 71, 152 str.
PID:20.500.12556/RUL-129382 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:58969603 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:1447
Število prenosov:74
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Rebranding and extension of the Juventus brand
Ključne besede:globalization, internationalization, brands, changes, property, costs, risk, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj