izpis_h1_title_alt

Key success factors of customer relations management implementation : the case of a large Scandinavian financial institution
ID Tofte, Petter (Avtor), ID Indihar Štemberger, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/tofte4163-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:informatics, information systems, customer relationship, users, information technology, case study, financial institutions
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Tofte]
Leto izida:2021
Št. strani:IV, 63 str.
PID:20.500.12556/RUL-129368 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005
COBISS.SI-ID:55617283 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:723
Število prenosov:59
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Ključni dejavniki uspeha uvedbe managementa odnosov z odjemalci: primer velike skandinavske finančne institucije
Ključne besede:informatika, informacijski sistemi, odnosi s strankami, uporabniki, informacijska tehnologija, case study, finančne institucije

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj