Podrobno

Arheološko dokumentiranje Starega gradu Turjak : končno strokovno poročilo
ID Predovnik, Katarina Katja (Avtor), ID Milavec, Tina (Avtor), ID Rižnar, Igor (Avtor), ID Soklič, Jurij (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (20,79 MB)
MD5: 14EC8CA2761B691D15D9FE2A86ED325A

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:arheološke raziskave, arheološka izkopavanja, Stari grad, Turjak, končna poročila
Tipologija:2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Oddelek za arheologijo
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-128986 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:902(497.4)(047.31)
COBISS.SI-ID:68785506 Povezava se odpre v novem oknu
Opomba:
Adobe reader
Datum objave v RUL:20.08.2021
Število ogledov:1985
Število prenosov:141
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PREDOVNIK, Katarina Katja, MILAVEC, Tina, RIŽNAR, Igor in SOKLIČ, Jurij, 2018, Arheološko dokumentiranje Starega gradu Turjak : končno strokovno poročilo [na spletu]. Končno poročilo o rezultatih raziskav. Ljubljana : Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Oddelek za arheologijo. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=128986
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Thematic visual identity design for Exit festival
  2. Visual identity design for festival Gora Rocka
  3. Designing of promotional material for Chess Club Krka Novo mesto
  4. Designing typeface and promotional material for gardening company
  5. Visual identity design of a music studio
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. BRAND AND VISUAL IDENTITY OF MARK
  2. DESIGNING CORPORATE VISUAL IDENTITY WITH AUDIO – VISUAL COMUNICATION TOOLS
  3. VISUAL IDENTITY OF NATIONS AS A POINT OF NATION BRANDING
  4. Corporate visual identities as a form of visual folklorizm in Slovenia
  5. Visual identity redesign of photographic company

Nazaj