Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Pogled zaposlenih na centru za socialno delo na praktično usposabljanje študentk socialnega dela : diplomsko delo
ID
Bedöke, Katja
(
Avtor
),
ID
Videmšek, Petra
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Kodele, Tadeja
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(3,15 MB)
MD5: 302A1C514B27D76397272CA91C4D3CC9
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu raziskujem pogled zaposlenih na centru za socialno delo na praktično usposabljanje študentk socialnega dela. Zanimali so me dejavniki, ki prispevajo k temu, da se center kot učna baza prijavi na razpis za praktično usposabljanje študentk socialnega dela. Z raziskavo sem želela tudi ugotoviti, kaj prispeva k odločitvi socialnih delavk, da sprejmejo vlogo mentoric študentkam socialnega dela. Posvetila sem se tudi raziskovanju sodelovanja mentoric na izbrani učni bazi z mentoricami iz Fakultete za socialno delo, navsezadnje pa sem želela spoznati, kakšen je prispevek študentk socialnega dela k delu na izbrani učni bazi. Rezultate raziskave sem pridobila s pomočjo anketiranja socialnih delavk, ki so zaposlene na izbranih enotah centra za socialno delo in z izvedbo intervjujev, ki sem jih opravila z vodji enot. Sodelujoče v raziskavi so pri študentkah socialnega dela v času praktičnega usposabljanja prepoznavale motiviranost, angažiranost in samoiniciativnost. Dejavniki, ki vplivajo na to, da se izbrane učne baze odločijo za prijavo na razpis prostih mest za praktično usposabljanje študentk socialnega dela so predvsem organizacijski, izbrane učne baze pa praktično usposabljanje opravljajo brez uradne prijave na razpis. Mentorice sprejmejo to vlogo na podlagi osebnih motivov in pridobljenih koristi. Rezultati raziskave kažejo, da bi bilo potrebno na centrih za socialno delo zagotoviti poenoteno financiranje mentoric, smiselno pa bi bilo vzpostaviti tudi več komunikacije med mentoricami iz učnih baz in mentoricami s fakultete.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
učna baza
,
mentorstvo
,
sodelovanje s Fakulteto za socialno delo
,
prispevek študentk
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FSD - Fakulteta za socialno delo
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[K. Bedöke]
Leto izida:
2021
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (129 str.))
PID:
20.500.12556/RUL-128943
UDK:
37.091.33-027.22:36
COBISS.SI-ID:
81486083
Datum objave v RUL:
19.08.2021
Število ogledov:
1491
Število prenosov:
249
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The View of Employees of a Centre of Social Work on Practical Training of Social Work Students
Izvleček:
In my graduation thesis, I research the view of employees of a Centre of Social Work on practical training of social work students. I was interested in factors that contribute to the Centre of Social Work applying as a learning base for practical training of social work students and what contributes to the decision of employees to accept the role of mentors. I researched the cooperation of mentors on a selected learning base with mentors from the Faculty of Social Work. Lastly, I wanted to know what the contribution of social work students is to work on a selected learning base. I obtained the results by carrying out a survey among the social workers employed in selected divisions of the Centre of Social Work and conducting interviews with their supervisors. Participants in the research recognized motivation, engagement, and self-initiative in social work students during their practical training. Factors influencing the selected learning base's decision to apply for the vacancy for practical training of social work students are primarily organizational. The selected learning bases perform practical training without official application for the tender. Mentors accept this role based on personal motives and obtained benefits. The results show that it would be necessary to provide unified funding for mentors at the Centres of Social Work and establish more communication between mentors from learning bases and mentors from the faculty.
Ključne besede:
learning base
,
mentorship
,
cooperation with Faculty of Social Work
,
contribution of Social Work Students
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj