izpis_h1_title_alt

Vpliv pospeševanja prodaje živilskih izdelkov na končne potrošnike : diplomsko delo
ID Hočevar, Mihaela (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/hocevar3444.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:živilska industrija, trženje, pospeševanje prodaje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, strategija trženja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Hočevar]
Leto izida:2008
Št. strani:II, 44 str., 39 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12883 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:18016486 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:953
Število prenosov:203
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:food industry, marketing, sales promotion, business communication, trademarks, marketing strategy, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj