izpis_h1_title_alt

Odziv potrošnikov na uporabo živali v oglasih : diplomsko delo
ID Kričej, Vita (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,52 MB)
MD5: DDFB6C6CE56DB5D4A84BBB4AB418460A

Izvleček
Živali v življenju človeka že tisočletja nosijo različne pomene; so vir hrane, oblačil in orodij. Poleg naštetega pa človeku zagotavljajo tudi fizično in čustveno oporo ter zadovoljujejo njegovo potrebo po druženju. Nenazadnje pa predstavljajo večdimenzionalni simbol, ki ga uporabljamo za prenos najrazličnejših kulturnih pomenov. V sodobnem času pa so živali prešle v novo sfero - sfero medijev, in s tem postale prisotne v vseh delih našega življenja. Vsakodnevno smo potrošniki izpostavljeni številnim različnim sporočilom in prav zaradi tega imajo oglaševalci še toliko bolj zapleteno nalogo, kako se potencialnemu potrošniku vtisniti v spomin. Zato se zanašajo na elemente, s katerimi smo ljudje močno povezani in v nas vzbudijo čustveno reakcijo. Ena izmed pogostih praks doseganja želenega rezultata je uporaba živali v oglasnih sporočilih. Diplomska naloga raziskuje odzive potrošnikov, ki jih povzročijo živali v oglasih. Podrobneje se ukvarja z vplivom živali v oglasih na antropomorfizacijo blagovne znamke, naklonjenost do znamke in všečnost oglasa. Slednje raziskuje s pomočjo eksperimenta, izvedenega v obliki ankete. S pomočjo empirične raziskave in analize podatkov smo ugotovili, da živali v oglasih vplivajo na naklonjenost do blagovne znamke in všečnost oglasa. Tega, da potrošniki bolj antropomorfizirajo blagovno znamko, če so v oglasih prisotne živali, pa v naši raziskavi nismo mogli potrditi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:oglas, živali, vpliv, potrošnik, antropomorfizacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Kričej]
Leto izida:2021
Št. strani:66 str.
PID:20.500.12556/RUL-128293 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:366(043.2)
COBISS.SI-ID:74022147 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2021
Število ogledov:670
Število prenosov:70
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer reactions to animals in advertisements
Izvleček:
Through history, animals have had many different meanings in human life; source of food, clothing and tools. In addition, they also provide human beings physical and emotional support, and satisfy their need for socializing. Moreover, they represent a multidimensional symbol people use to this day to convey a wide variety of cultural meanings. Nowadays, animals are moving into a new sphere - the sphere of the media, and thus they are becoming present in all parts of our lives. We, as consumers, are presented with many different messages on every step. That is why advertisers have to try even harder to get the message imprinted in the consumer’s memory. One of the common practices of achieving positive results is the use of animals in advertising messages. The thesis explores consumer responses caused by animals in advertisements. In more detail, it deals with the influence of antropomorphism, affection and likeability. With this empirical study and quantitative research, I wanted to show the influence of anthropomorphization, affection, and likeability, on how consumers react whether animals are used in advertisments, or not. I found out that they have a favorable and high impact on affection to the advertised brand and likeability of the advertisement. However, we could not confirm the connection between using animals in advertisements, and higher brand antropomorphization.

Ključne besede:advertisement, animals, effect, consumer, anthropomorphism

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj