izpis_h1_title_alt

Identifikacija porabnikov z blagovno znamko : vloga porabnikove potrebe po edinstvenosti in vloga porabniških stereotipov
ID Kolbl, Živa (Author), ID Saračević, Selma (Author)

.pdfPDF - Presentation file, Download (305,76 KB)
MD5: 5C56A716D902FE4A0B8EC61F280C77EF
URLURL - Presentation file, Visit http://ojs.ebrjournal.net/ojs/index.php/ebr/article/view/812 This link opens in a new window

Abstract
Odnos med porabniki in blagovnimi znamkami je pomembno raziskovalno področje v trženju. Ugotovitev, da porabniki z blagovnimi znamkami tkemo odnose, podobne medčloveškim, je spremenila tok raziskovanja v trženju, ki se od takrat usmerja tudi v proučevanje odnosov med porabniki in blagovnimi znamkami. Na osnovi porabnikove potrebe po edinstvenosti in modela stereotipov iz socialne psihologije ugotavljamo, kako porabnikova potreba po edinstvenosti in njegovi stereotipi o tipičnih uporabnikih blagovne znamke vplivajo na njegovo identifikacijo z blagovno znamko. Ugotovitve raziskave, ki v središče postavlja porabnikove najljubše blagovne znamke, kažejo, da je za identifikacijo porabnika z blagovno znamko z vidika edinstvenosti pomembna drugačnost blagovne znamke, z vidika stereotipov pa kompetentnost tipičnih uporabnikov blagovne znamke. Na podlagi raziskave predstavljamo smernice za skrbnike blagovnih znamk, ki želijo s porabniki stkati močne vezi na podlagi identifikacije.

Language:Slovenian
Keywords:trženje, potrošnik, blagovne znamke, identifikacija porabnikov, blagovna znamka, potreba po edinstvenosti, stereotipi, tipični uporabniki znamke
Work type:Article
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:EF - School of Economics and Business
Publication status:Published
Publication version:Version of Record
Year:2020
Number of pages:Str. 93-109, 211
Numbering:Vol. 22, pos. št.
PID:20.500.12556/RUL-128177 This link opens in a new window
UDC:339.138
ISSN on article:1580-0466
COBISS.SI-ID:67765763 This link opens in a new window
Publication date in RUL:05.07.2021
Views:2290
Downloads:153
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Economic and business review
Shortened title:Econ. bus. rev
Publisher:Ekonomska fakulteta
ISSN:1580-0466
COBISS.SI-ID:103864832 This link opens in a new window

Licences

License:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Link:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Description:A Creative Commons license that bans commercial use and requires the user to release any modified works under this license.
Licensing start date:01.01.2020

Secondary language

Language:English
Title:Consumer brand identification
Keywords:marketing, consumer, brands

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back