Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Spletno nasilje z vidika osnovnošolcev in njihovih učiteljev
ID
Butala, Nuša
(
Avtor
),
ID
Razpotnik, Špela
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/6747/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,29 MB)
MD5: 3C51AC3E5A998607F0EBC9EC5CEC241D
Galerija slik
Izvleček
Magistrsko delo obravnava spletno nasilje, kot ga pojmujejo učenci tretje triade osnovne šole in njihove učiteljice. V zadnjem času se vse več aktivnosti seli na splet in posledično so tudi otroci vse bolj aktivni na različnih spletnih portalih, ki jih uporabljajo za igranje iger, komunikacijo in nenazadnje tudi za šolske potrebe. S tem pa se povečuje tudi možnost, da postanejo tarča osebe, ki bo nad njimi izvedla spletno nasilje. V empiričnem delu sem na podlagi vzorca 22 učencev in 3 učiteljic raziskovala, kako intervjuvanci pojmujejo spletno nasilje, kako se s problemom sooča šola in ali se o spletnem nasilju v šoli pogovarjajo, izvajajo preventivne delavnice in podobne aktivnosti. Delo odpre vprašanja za nadaljnje raziskovanje, predvsem kako najmlajšim učencem predstaviti problem spletnega nasilja.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
spletno nasilje
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/RUL-128086
COBISS.SI-ID:
67594243
Datum objave v RUL:
17.08.2021
Število ogledov:
1411
Število prenosov:
274
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BUTALA, Nuša, 2021,
Spletno nasilje z vidika osnovnošolcev in njihovih učiteljev
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=128086
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Views of primary students and their teachers on cyber-bullying
Izvleček:
The master thesis deals with cyberbullying as understood by students in the third triad of primary school and their teachers. Recently, more and more activities are moving online, and as a result, children are also becoming more active on various web portals, which they use to play games, communicate and, last but not least, for school purposes. This also increases the chance that they will become the target of a person who will commit cyberbullying against them. In the empirical part, based on a sample of 22 students and 3 teachers, I researched how interviewees perceive cyberbullying, how the school faces the problem and whether they talk about online violence at school, how they carry out prevention workshops and similar activities. The work opens up questions for further research, especially how to present the problem of cyberbullying to the youngest students.
Ključne besede:
cyberbullying
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Development of a program for washing machine log file analysis
Development of a machine for the automatic application of grease in the stator flange
Control program for automated product packaging
Development of automatic stabilization devices for marking logs
Development of boule-game simulation software
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Izdelava in testiranje dinamo tehtnice moči 5 kW
Analiza magnetnih sklepov sinhronskega motorja s trajnimi magneti
Izračun dinamičnih izgub v asinhronskem motorju
Projekt avtomatizacije procesa sežiganja gum
MW distribution network automation
Nazaj