izpis_h1_title_alt

Govor radijskih voditeljev v tradicionalnih in novih radijskih oblikah – FM in Instagram : diplomsko delo
ID Meško, Matic (Avtor), ID Verovnik, Tina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,47 MB)
MD5: 8A551B7D997377660F535C535ACCC3D6

Izvleček
Radijski medij je v svojih sto letih delovanja več kot opazno spremenil obliko, sporočilnost in koncept sprejemanja vsebine. Na ta račun se spreminja tudi vloga radijskega voditelja, ki mora predvsem v komercialni medijski sferi danes učinkovito delovati tako v tradicionalnih kot tudi novih radijskih oblikah. V nalogi nas zanima, kakšne govorne podobnosti in razlike opazimo pri oblikovanju radijskega govora glede na tradicionalno radijsko obliko, ki poteka prek FM radia, in v novih radijskih oblikah, katerih del je tudi spletno družbeno omrežje Instagram. Kakšne praktičnostilistične napotke upoštevajo radijski voditelji glede na usklajevanje svojih preferenc in glede na uredniško delovanje radijskih urednikov, ugotavljamo s pomočjo jezikovno-stilne analize ter polstrukturiranih intervjujev radijskih urednikov in producentov; slednje metode pri empiričnem delu približajo tudi kritični razmislek prihodnosti razvoja radia v multiplatformnem in konvergentnem medijskem okolju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:radijski voditelj, govor na radiu, Instagram, konvergenca, multiplatformnost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Meško]
Leto izida:2021
Št. strani:74 str.
PID:20.500.12556/RUL-127888 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:075.1:808(043.2)
COBISS.SI-ID:70437891 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.06.2021
Število ogledov:2238
Število prenosov:152
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Speech of radio presenters in traditional and new radio forms – FM and Instagram
Izvleček:
In its hundred years of operation, the radio medium has more than noticeably changed the form, message, and concept of receiving content. On this account, the role of the radio presenter is also changing, as he or she must work effectively in both traditional and new radio forms, especially in the commercial media sphere. In the thesis, we are interested in what speech similarities and differences we notice in the formation of radio speech compared to the traditional radio, which takes place via FM radio, and in new radio forms, which the online social network Instagram is a part of. We determine which practical stylistic guidelines are followed by radio presenters in terms of coordinating their preferences and in terms of the editorial work of radio editors with the help of language-style analysis and semi-structured interviews of radio editors and producers; the methods in empirical work also approach a critical reflection on the future of radio development in a multiplatform and convergent media environment.

Ključne besede:radio presenter, speech on radio, Instagram, convergence, multiplatformity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj