izpis_h1_title_alt

Oblikovanje vizualne identitete butičnega vinarstva
ID Kante, Sara (Avtor), ID Pušnik, Nace (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Javoršek, Dejana (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,16 MB)
MD5: F3C1274902234B08C22F85863FD21B49

Izvleček
Diplomsko delo prikazuje postopek razvoja znamke in oblikovanje vizualne identitete butičnega vinarstva. V teoretičnem delu smo najprej pojasnili pomen znamke, vlogo čustvenega znamčenja in osebnosti znamke pri pridobivanju stalnih strank. Nato smo pojasnili psihologijo znamčenja, ki jo je potrebno upoštevati pri oblikovanju vizualne podobe znamke; pri tem smo se osredotočili na stranke, njihove osebnostne lastnosti in motive dejanj, ki smo jih prikazali na modelu Maslowe hierarhije potreb ter na psihologijo zaznavanja barv. Opisali smo pomen metode sporočanja z znaki oziroma s simboli in predstavili logotip, ki ima kot simbol znamke močno sporočilno vrednost. Pojasnili smo razlikovanje med logotipom, znamko in zaščitnim znakom, ker v praksi velikokrat pride do zamenjav in napačnega poimenovanja. V eksperimentalnem delu smo se pogovorili z naročnikom nove vizualne identitete, da bi spoznali njegove želje in s pridobljenimi informacijami postavili temelje znamke: njeno vizijo, namen, osebnost in vrednote. Izvedli smo raziskovalne pogovore s strankami in spoznali njihove potrebe ter njihove občutke o znamki butičnega vinarstva. V naslednji fazi smo na podlagi rezultatov pogovorov oblikovali oziroma določili osnovne elemente vizualne identitete: simbol, pisave in barve. Poleg tega smo ustvarili načrt spletnega mesta za zagotovitev optimalne uporabniške izkušnje. Na koncu smo z dosledno uporabo osnovnih elementov ustvarili celostno grafično podobo: logotip, etikete, obešanke, sekundarna embalaža steklenic za vino, vizitka, dopisni list, kuverta, spletno mesto ter profila socialnih omrežij (Instagram in Facebook).

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:butično vinarstvo, čustveno znamčenje, grafično oblikovanje, vizualna identiteta, znamka
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-127756 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.06.2021
Število ogledov:937
Število prenosov:153
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Designing the visual identity of boutique winery
Izvleček:
The diploma thesis shows the process of brand development and the formation of the visual identity of the boutique winery. In the theoretical part, the importance of the brand, the role of emotional branding, and the brand’s personality in gaining regular customers are explained. We also described the psychology of branding that needs to be considered when designing a brand’s visual identity. The psychology of branding includes personality characteristics of customers, their motives of actions which are explained with Maslow’s hierarchy of needs and the psychology of colour perception. We described the importance of sign and symbol communication with an example of a logo with a substantial message value as a brand symbol. In practice, there are common misinterpretations and incorrect uses of terms a logo, a brand and a trademark, so we explained their meanings and clarified the differences. In the experimental part, we talked to the client about his requirements and the obtained information set the foundation of the brand: its vision, purpose, personality and values. We also talked to his customers. In these research interviews we learned about their wishes, needs, feelings and thoughts about the boutique winery. In the next phase, based on the results of the interviews, we designed the core elements of visual identity: the symbol, the fonts and the colours. We made the sitemap and wireframe model of a website to ensure an optimal user experience. In the end, we designed the complete visual identity for the client: logo, labels, hangers, secondary packaging of wine bottles, business card, letterhead, envelope, website and social network profiles (for Instagram and Facebook).

Ključne besede:boutique winery, emotional branding, graphic design, visual identity, brand

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj