izpis_h1_title_alt

Ocenjevanje otrok s posebnimi potrebami pri predmetu šport: analiza primerov dobrih praks in oblikovanje priporočil : magistrsko delo
ID Čufer, Angela (Avtor), ID Cecić Erpič, Saša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (995,21 KB)
MD5: 3B74B80D82185C432B3A34C1131F6411

Izvleček
V magistrskem delu smo se osredotočili na pomen vključevanja otrok s posebnimi potrebami pri predmetu šport in primernost njihovega ocenjevanja. Za otroke s posebnimi potrebami je prilagojena telesna dejavnost zelo pomembna. Predstavljenih je nekaj primerov dobrih praks poučevanja otrok s posebnimi potrebami, ki so jih delili učitelji športa iz različnih slovenskih osnovnih šol. Oblikovali smo tudi primere prilagoditev različnih vsebin, ki jih pri predmetu obravnavamo. Te prilagoditve so zaradi specifičnih značilnosti vsake skupine otrok s posebnimi potrebami oblikovane za vsako skupino posebej. Poleg tega pa je prilagoditev vsebin in standardov znanja predpogoj za prilagoditev ocenjevanja. Ker se veliko učiteljev, ki poučuje otroke s posebnimi potrebami, znajde v stiski, ko je otroke treba oceniti, smo predstavili tudi prilagoditve in priporočila za ocenjevanje otrok s posebnimi potrebami.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ocenjevanje, posebne potrebe, predmet šport, inkluzija, priporočila, dobra praksa
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FŠ - Fakulteta za šport
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-127431 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:69632515 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.06.2021
Število ogledov:1224
Število prenosov:1338
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Assessment of children with special needs in physical education: analyzing examples of good practice and formulating recommendations
Izvleček:
The master’s thesis aims to present children with special needs and their inclusion in the regular education system and the appropriateness of their assessment. The focus is on the importance of including children with special needs in physical education. Adapted physical activity is very important for children with special needs. Some examples of good practice in teaching children with special needs that were shared by physical education teachers from different elementary schools in Slovenia are presented. Furthermore, we formulated examples, showing how to adapt various contents of the subjects’ curriculum. Each group of children with special needs has its specific characteristics. These adaptations are therefore formulated separately for each individual group. The adaptation of contents and standards of knowledge are also a prerequisite for the adaptation of evaluation. Numerous teachers of children with special needs find themselves in a difficult position when evaluating. This is why a presentation of adaptations and recommendations for assessment children with special needs is also included.

Ključne besede:asessment, special needs, physical education, inclusion, recommendations, good practice

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj