Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Smernice za načrtovanje avtomatskih parkirnih naprav : magistrsko delo
ID
Kaplan, Anita
(
Avtor
),
ID
Lipar, Peter
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(11,21 MB)
MD5: 1943EFAEAA986942BDAF6704603FAA5F
PDF - Priloga,
prenos
(970,88 KB)
MD5: F47A39A69BA6E67DC3975A89E648FB0B
PDF - Priloga,
prenos
(522,68 KB)
MD5: 19AB144FB4D5E5086A9EFDE19AF940D1
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo
spodaj
.
Galerija slik
Izvleček
Potovalne navade ljudi se spreminjajo iz leta v leto, prav tako pa se povečuje želja po svobodi ljudi. Zato je bil porast deleža osebnih avtomobilov med motornim cestnim prometom povsem pričakovan. Z leti se je dajalo vse več poudarka motornemu prometu, zlati v mestnih središčih. V zadnjih letih pa se daje vse večji poudarek na trajnostno mobilnost, ki se osredotoča in daje večji pomen človeku. Osebni avtomobili imajo tako najmanj njene pozornosti. Pomembno je zavedanje, da se miselnost ljudi ne bo spremenila iz danes na jutri, delež osebnih avtomobilov pa se prav tako ne bo znižal čez noč. Največjo težavo pri tem predstavljajo parkirne površine, saj je velik delež namenjen mirujočemu prometu, te površine pa zavzemajo veliko kvalitetnega prostora. Tako je potreba po novem pristopu za načrtovanje parkirnih površin za mirujoč promet več kot primerna. V Sloveniji smernic, pravilnikov, standardov in drugih dokumentov, ki bi bili projektantom v pomoč, glede načrtovanja in projektiranja avtomatskih parkirnih naprav, zaenkrat še ni. Namen magistrskega dela je podati smernice za lažji začetek projektiranja avtomatskih parkirnih naprav. Pri tem je za učinkovitejše obratovanje potrebno zadostiti določenim robnim pogojem. V ta namen so podane osnovne zahteve, ki jih je priporočeno izpolniti in sicer: izbira vrste avtomatske parkirne naprave, primernost umestitve v prostor, prednosti in slabosti posamezne avtomatske parkirne naprave, prednosti in slabosti različnih motornih vozil za uporabo, dimenzije vozil in parkirnih mest ter značilnosti uvažanj in izvažanj iz parkirne naprave. Na koncu so predstavljeni še štirje praktični primeri umestitve avtomatskih parkirnih naprav na mestu obstoječih površin za mirujoč promet.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
avtomatske parkirne naprave
,
parkirne površine za mirujoč promet
,
projektiranje
,
načrtovanje
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/RUL-127213
Datum objave v RUL:
26.05.2021
Število ogledov:
1335
Število prenosov:
372
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Guidelines for Planning Automated Parking System : master thesis
Izvleček:
Our personal transport habits change with each passing year, accompanied by a steady increase in the desire for freedom. The increased share of passenger cars among motorised road traffic was therefore expected. In the past, motorised vehicles were put centre stage, especially in city centres. Nowadays, the impetus is on sustainable mobility, and focusses on people themselves. This means passenger vehicles command less attention. It is important to realise that our habits will not change overnight. The same is true for the number of passenger vehicles on our roads. Parking areas represent the most significant challenge, as a large share of these surfaces are given to stationary vehicles which take up valuable space. A new approach to the planning of parking areas for stationary traffic is therefore more than warranted. Slovenia currently does not have guidelines, rules, standards, and other regulations that would help urban planners to design and engineer automated parking systems. The aim of this master’s thesis is to establish guidelines that facilitate the first design phases of automated parking systems. To ensure efficient operation, a few conditions must be met. We have therefore set out a list of basic requirements to be considered: selecting the right type of automated parking system, the advantages and disadvantages of various motor vehicles, vehicle and parking space dimensions, as well as the characteristics of driving to and from the parking system. The thesis also presents four practical examples of how to place automated parking systems onto existing parking areas for stationary traffic.
Ključne besede:
automated parking systems
,
parking areas for stationary traffic
,
design
,
planning
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Datoteke
Podatki se nalagajo...
Nazaj