izpis_h1_title_alt

Pomen socialnega kapitala v učeči se organizaciji : primer slovenskega podjetja
Peršič, Marko (Avtor), Zupan, Nada (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/persic3553.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, učeča se organizacija, znanje, obvladovanje znanja, modeli, socialni kapital, identiteta podjetja, case study, pivovarstvo, Pivovarna Laško
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2008
Založnik:[M. Peršič]
Št. strani:IV, 85, XVI str.
Kraj:Ljubljana
UDK:658
COBISS.SI-ID:17879782 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:634
Število prenosov:159
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, learning organization, knowledge, knowledge management, models, social capital, corporate identity, case study, brewery, Pivovarna Laško

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj