izpis_h1_title_alt

Pomen socialnega kapitala v učeči se organizaciji : primer slovenskega podjetja
ID Peršič, Marko (Avtor), ID Zupan, Nada (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/persic3553.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, učeča se organizacija, znanje, obvladovanje znanja, modeli, socialni kapital, identiteta podjetja, case study, pivovarstvo, Pivovarna Laško
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Peršič]
Leto izida:2008
Št. strani:IV, 85, XVI str.
PID:20.500.12556/RUL-12706 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:17879782 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1344
Število prenosov:258
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, learning organization, knowledge, knowledge management, models, social capital, corporate identity, case study, brewery, Pivovarna Laško

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj