izpis_h1_title_alt

Sporazumevalna zmožnost in komunikacijske spretnosti učiteljev začetnikov
ID Šebjanič Oražem, Maja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,29 MB)
MD5: 5978FE7BA5FC8BD846BDC0439DAB5EDD
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-39/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Temeljni cilj sodobnega pouka slovenščine je razvijanje (kritične) sporazumevalne zmožnosti, ki poteka prek učenčevega dejavnega stika oz. komunikacije z besedili različnih vrst - neumetnostnih in umetnostnih. Za uspešno in kakovostno uresničevanje navedenega cilja mora imeti učitelj razvito sporazumevalno zmožnost, zlasti zmožnost govorjenja in poslušanja. Gre za komunikacijske spretnosti učinkovite rabe pedagoškega govora.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, pouk slovenščine, uvajanje v pedagoški poklic, učitelj začetnik, sporazumevalna zmožnost, sporazumevalne spretnosti
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 217-224
PID:20.500.12556/RUL-126838 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6:37.011.3-051:316.454.52
DOI:10.4312/Obdobja.39.217-224 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:42914819 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.05.2021
Število ogledov:1128
Število prenosov:183
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenščina - diskurzi, zvrsti in jeziki med identiteto in funkcijo
Uredniki:Jerica Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2020
ISBN:978-961-06-0388-7
COBISS.SI-ID:33858563 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:39
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The basic goal of Slovene language teaching is to develop (critical) communicative competence, which happens through active contact or communication with texts of various type, both literary and non-literary. In order to successfully and qualitatively achieve this goal, the teacher must have developed communication skills, especially the ability to speak and listen. These are communication skills for the effective use of pedagogical speech.

Ključne besede:Slovena language, Slovene language lessons, introduction to the teaching profession, novice teacher, language competence, communication skills

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj