izpis_h1_title_alt

Izobraževanje žensk v Habsburški monarhiji (1848–1918) : magistrsko delo
ID Demšar, Eva (Avtor), ID Samide, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Verginella, Marta (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,69 MB)
MD5: 34CFAA702B891DEAC3B7428AC5B56BCA

Izvleček
Osrednja tema magistrskega dela je izobraževanje žensk med 1848 in 1918 na današnjem slovenskem ozemlju v sklopu Habsburške monarhije. V pričujočem delu je v posameznih poglavjih osvetljeno žensko osnovnošolsko in srednješolsko izobraževanje (zasebne in meščanske dekliške šole, industrijske, obrtne in babiške šole), poseben poudarek pa je namenjen tudi njihovemu vstopu na gimnazije, opravljanju mature in pridobitvi veljavnega spričevala. Ena izmed pomembnih podvprašanj so ženska učiteljišča na Slovenskem in njihova vloga pri širjenju splošnega in specializiranega izobraževanja žensk. Poseben poudarek je namenjen tudi boju žensk za vstop na univerze in prvim slovenskim študentkam.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Habsburška monarhija, izobraževanje žensk, učiteljišča, gimnazije, višje dekliške šole, zasebne dekliške šole, univerze, prve študentke, matura, dekliški liceji
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Demšar]
Leto izida:2021
Št. strani:176 str.
PID:20.500.12556/RUL-126658 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:94(436)\"1848/1918\"
COBISS.SI-ID:67206403 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.04.2021
Število ogledov:1255
Število prenosov:175
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:Women’s Education in Habsburg Monarchy (1848–1918)
Izvleček:
The main topic of the Master’s Thesis is the education of women between 1848 and 1918 on today's Slovenian territory within the Habsburg Monarchy. The work enlightens the topic of primary education and opportunities for secondary education of women (private and middle class girls' schools, industrial, craft, midwifery schools), and discusses the issue of girls entering high schools, passing the final exams (matura), and obtaining an appropriate and valid certificate. The work emphasizes women's teacher training colleges and lyceums in today’s territory of Slovenia and their role in the development of general and special higher women education. Great importance is also given to women’s struggle to enter universities and first Slovenian female students.

Ključne besede:Habsburg Monarchy, women's education, teacher training colleges, grammar schools, girls' colleges, private girls' schools, universities, first female students, matura, girls' lyceums

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj