izpis_h1_title_alt

Poučevanje frazemov s pomočjo teorije konceptualne metafore pri pouku angleščine in slovenščine kot tujih jezikov
Fišter, Urška (Avtor), Pirih Svetina, Nataša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Skela, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (768,67 KB)
MD5: A503099334A703FDDD3F9820A1A90C7F

Izvleček
V magistrski nalogi raziskujemo možnosti uporabe kognitivnega jezikoslovja, specifično uporabo teorije konceptualne metafore (TKM) pri poučevanju frazeologije tujih jezikov, in sicer angleščine in slovenščine. Pri učenju tujega jezika je razumevanje frazeologije zelo pomembno, predvsem zaradi tega, ker frazemi nudijo vpogled v kulturo in družbo tujega jezika, hkrati pa predstavljajo zelo velik del vsakdanje komunikacije v tujem jeziku. V nalogi pokažemo, da je konceptualna metafora pomemben del jezika in jezikovne rabe in da je zelo pomembno, da jo govorci tujih jezikov razumejo in uporabljajo, da bi dosegli visoko raven jezikovne zmožnosti. Raziščemo tudi možnosti uporabe TKM pri poučevanju angleške in slovenske frazeologije za govorce angleščine in slovenščine kot tujih jezikov in na koncu ustvarimo nekaj vzorčnih učnih materialov in smernic za poučevanje frazeologije s pomočjo TKM.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kognitivno jezikoslovje, teorija konceptualne metafore, frazeologija, poučevanje tujih jezikov, angleščina, slovenščina
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2021
Število ogledov:27
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teaching Idioms Using Conceptual Metaphor Theory in EFL and SFL
Izvleček:
This thesis discusses the use of cognitive linguistics, more precisely the conceptual metaphor theory (CMT) and metaphorical awareness, in the teaching of idiomatic expressions in Slovene and English as foreign languages. When it comes to foreign language learning the importance of being familiar with and comprehending idiomatic expressions in the target language is particularly considerable. Idiomatic expressions can serve as the windows into the foreign language culture and society while also representing an important and pervasive feature of everyday communication in a FL. We demonstrate that metaphor is central to language and language use and that foreign language learners need to engage with it to develop language proficiency. We explore how learners might usefully engage with them, in order to understand, learn and use idioms in FL and present some sample CMT-based learning materials and guidelines on idiomatic expressions.

Ključne besede:cognitive linguistics, conceptual metaphor theory, idioms, foreign language teaching, English, Slovene

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj