izpis_h1_title_alt

Novi pristopi v spletnem trženju : diplomsko delo
ID Strniša, Barbara (Avtor), ID Jerman-Blažič, Borka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/strnisa3224.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informacijska tehnologija, Internet, trženje, elektronsko trženje, poslovno komuniciranje, potrošnik, sprememebe
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Strniša]
Leto izida:2008
Št. strani:41 str.
PID:20.500.12556/RUL-12612 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5
COBISS.SI-ID:17767910 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1292
Število prenosov:236
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:information technology, Internet, marketing, electronic marketing, business communication, consumer

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj