izpis_h1_title_alt

Using Didactic Games to Improve Efficiency of Vocabulary Revision in the ELT Classroom
ID Hribar, Maruša (Avtor), ID Burazer, Lara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,91 MB)
MD5: 1EFECBC58257E4DFB9545FE7D85C838C

Izvleček
The thesis presents the use of didactic games in the ELT classroom in order to improve efficiency of vocabulary revision. The thesis discusses various approaches to language teaching and second language acquisition in the ELT classroom. Furthermore, the characteristics and nature of didactic games used during the empirical part are described in detail. The focus is placed also on reasons for using games and on the importance of revision. Lastly, the thesis compares recall of acquired vocabulary between revision with didactic games and revision via worksheets.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:didactic games, ELT classroom, vocabulary revision, vocabulary recall
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-125703 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:58271235 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.04.2021
Število ogledov:759
Število prenosov:143
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Uporaba didaktičnih iger za izboljšanje učinkovitosti pri utrjevanju besedišča pri pouku angleškega jezika
Izvleček:
Magistrsko delo preučuje uporabo didaktičnih iger pri pouku angleškega jezika za boljšo učinkovitost utrjevanja besedišča. V teoretičnem delu se osredotoča na pristope k poučevanju jezika in predstavi usvajanje drugega jezika pri pouku. angleščine. V nadaljevanju so predstavljene značilnosti didaktičnih iger, ki so uporabljene v raziskavi, ter razlogi za uporabo iger in pomen utrjevanja besedišča pri jezikovnem pouku. Nazadnje sledi primerjava učinkovitosti utrjevanja pridobljenega besedišča z didaktičnimi igrami z utrjevanjem s pomočjo delovnega lista.

Ključne besede:didaktične igre, pouk angleškega jezika, utrjevanje besedišča, priklic besedišča

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj