izpis_h1_title_alt

Vpliv tehnologije na branje ter bralne navade in rituali študentov : raziskovanje branja preko individualnih intervjujev in dnevnika branja
ID Špes, Teja (Avtor), ID Vogrinčič Čepič, Ana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (562,81 KB)
MD5: D3EBEA3D764B4B2E7BABE2E7C4867B4D

Izvleček
Diplomska naloga obravnava spreminjanje bralnih navad v dobi tehnologije in posledično spreminjanje naše besedilne zavesti, uporabo e-bralnikov, bralne navade in rituale študentov, razlike med branjem študijske in prostočasne, neobvezne literature, branje fizičnega gradiva ter bralno okolje. Zajema mnenja študentov, njihov pogled na aktualno stanje bralnih navad ter njihov odziv na spremembo vsakdanjika v času pandemije covida-19. Z dvanajstimi študenti sem posamično opravila polstrukturirane intervjuje, nato sem se po enem letu s petimi študenti ponovno pogovarjala, reševali pa so tudi dnevnike branja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bralne navade, bralne naprave, bralno okolje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-125620 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:56914179 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.03.2021
Število ogledov:1414
Število prenosov:160
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of technology on reading and student reading habits and rituals : exploring reading through individual interviews and a reading diary
Izvleček:
The thesis deals with changing of our reading habits in the age of technology and consequently changing our textual consciousness, use of e-readers, reading habits and rituals of students, differences between reading academic and leisure, optional literature, reading physical material and reading environment. It covers students' opinions, their views on the current state of reading habits and their response to the change in everyday life during the covid-19 pandemic. I conducted semi-structured interviews individually with twelve students and followed up on five students again after one year. They also solved reading diaries.

Ključne besede:reading habits, reading devices, reading environment

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj