izpis_h1_title_alt

Igrifikacija algoritmov za tvorbo labirintov in iskanje poti v njih
ID LOVŠIN, JAN (Avtor), ID Fürst, Luka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,44 MB)
MD5: A4FB4FDF8A5E4B01194475246C501384

Izvleček
V okviru diplomske naloge smo s pomočjo orodja Unity izdelali igro za predstavitev delovanja različnih algoritmov za tvorbo labirintov in iskanje poti v njih. Igra ponuja različne igralne načine in z vsakim nam poiskuša prikazati delovanje posameznih algoritmov. Eden izmed igralnih načinov nam omogoča tvorbo labirintov z devetimi različnimi algoritmi. Drugi nam omogoča reševanje labirintov s šestimi različnimi algoritmi in njihovimi kombinacijami. Tretji igralni način pa je namenjen tistim, ki si želijo razmigati možgane, saj vnaprej pripravi naključne labirinte in izriše pot, ki ji morajo uporabniki slediti s pomočjo sestavljanja iskalnih algoritmov, da uspešno rešijo labirint. Igra je zasnovana tako, da nam omogoča čim večji nadzor nad izvajanjem algoritmov (upočasnjevanje, ustavljanje, premik za en korak, izpis podatkov med izvajanjem algoritmov).

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Unity, labirint, igra v dveh dimenzijah, algoritmi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-125535 Povezava se odpre v novem oknu
ISBN:
COBISS.SI-ID:58268931 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.03.2021
Število ogledov:1530
Število prenosov:159
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Gamification of algorithms for generating and solving labyrinths
Izvleček:
In this thesis, we developed a Unity-based game to visualize different algorithms for generating labyrinths and finding paths through them. The game offers different modes to present the algorithms in different ways. One of the game modes allows us to generate labyrinths using nine different algorithms. Another enables us to solve labyrinths with six different algorithms and their combinations. The last game mode is intended for users who are looking for some brain stimulation, as it prepares random labyrinths in advance and plots the path that users have to follow by combining search algorithms in order to successfully solve the labyrinth. The game is designed to give us as much control over the execution of algorithms as possible (slowing down, stopping, step-by-step execution, showing relevant data during execution).

Ključne besede:Unity, labyrinth, 2D game, algorithms

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj