izpis_h1_title_alt

Strategija trženja oljčnega olja v Sloveniji : diplomsko delo
ID Počkaj, Bogomil (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/pockaj3149.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, živilska industrija, oljnice, trženje, strategija trženja, potrošnik, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Počkaj]
Leto izida:2007
Št. strani:47 str., 9 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12480 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17616614 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1451
Število prenosov:330
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, food industry, oil-seeds, marketing, marketing strategy, consumer, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj