izpis_h1_title_alt

Strategija trženja oljčnega olja v Sloveniji : diplomsko delo
Počkaj, Bogomil (Avtor), Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/pockaj3149.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, živilska industrija, oljnice, trženje, strategija trženja, potrošnik, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2007
Založnik:[B. Počkaj]
Št. strani:47 str., 9 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17616614 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:619
Število prenosov:278
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, food industry, oil-seeds, marketing, marketing strategy, consumer, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj