izpis_h1_title_alt

Trženjska strategija golfskega igrišča na Ptuju po modelu življenjskega cikla storitve : diplomsko delo
ID Gojčič, Alenka (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/gojcic3141.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, storitve, življenjski ciklus, trženje, poslovno komuniciranje, strategija trženja, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Gojčič]
Leto izida:2007
Št. strani:44 str., 11 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12471 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:17612518 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1051
Število prenosov:204
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:tourism, services, life cycle, marketing, business communication, marketing strategy, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj