izpis_h1_title_alt

Consumer-brand relationship : brand hate
ID Ivanov, Sabina (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ivanov3876-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, brands, emotions, loyalty, satisfaction, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Ivanov]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 64, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-124648 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:42995715 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.02.2021
Število ogledov:808
Število prenosov:62
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Odnos med porabnikom in blagovno znamko: sovraštvo do blagovne znamke
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, čustva, lojalnost, zadovoljstvo, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj