izpis_h1_title_alt

Razvoj strategije izbranega podjetja na medorganizacijskem trgu : magistrsko delo
ID Dolenc, Romana (Avtor), ID Lahovnik, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dolenc3546-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, podjetje, razvoj, strategija, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, analiza, izboljšave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Dolenc]
Leto izida:2019
Št. strani:V, 72, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-124618 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:25337574 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.02.2021
Število ogledov:702
Število prenosov:64
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing strategy of a business-to-business company
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, enterprises, development, strategy, company performance, business efficiency, analysis, improvements

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj