izpis_h1_title_alt

Graditev osebne blagovne znamke z družbenim medijem YouTube : magistrsko delo
ID Boštjančič, Eva (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bostjancic3294-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, osebnost, pospeševanje, družbena omrežja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Boštjančič]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 52, 46 str.
PID:20.500.12556/RUL-124606 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24929766 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.02.2021
Število ogledov:874
Število prenosov:71
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Building a personal brand with a social media tool YouTube
Ključne besede:marketing, brands, personality, promotion, social networks, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj