izpis_h1_title_alt

Uvajanje književnosti v pouk angleščine kot tujega/drugega jezika z uporabo stopenjskih beril
ID Horvat, Mitja (Avtor), ID Skela, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,61 MB)
MD5: 33E7BCE162130154EB7709E1A0FB0F68

Izvleček
Nenehno izboljševanje in prilagajanje sta potrebna za stalno napredovanje, ne le pri načinu poučevanja angleščine kot tujega jezika v Sloveniji, temveč tudi pri drugih primerih uporabe angleščine kot tujega/drugega jezika. Magistrsko delo povezuje praktične okvirje, priročnike in primere s podatki in spoznanji, zbranimi iz znanstvenih člankov, študij in anket ter raziskuje moč leposlovja in njegove pozitivne učinke tako na učenčev osebni razvoju kot tudi na raven učenčevega obvladovanja jezika. V magistrskem delu raziskujem dojemanja, pričakovanja in skrbi osnovnošolskih in srednješolskih učencev v povezavi s književnostjo pri pouku angleščine kot tujega jezika ter preučujem merila za izbor najbolj ustreznih leposlovnih besedil za poučevanje angleščine kot tujega/drugega jezika. Analiza uspešnosti in izvedljivosti stopenjskih beril kaže, da so le-ta najboljša možnost za uvedno leposlovnih besedil v tujejezikovni razred.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:angleščina kot tuji/drugi jezik, osnovnošolci, srednješolci, leposlovje, obširno/obsežno branje, stopenjska berila
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-124429 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.01.2021
Število ogledov:830
Število prenosov:150
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Introduction of Literature in EFL/ESL Classrooms Via Graded Readers
Izvleček:
Constant improvement and adaptation are necessary for continuous progress. This holds true for the way English as a foreign language is taught not only in Slovenian schools, but all other EFL/ESL contexts, too. Coupling practical frameworks, guides, and examples with data and information collected from scholarly articles, papers, studies, and surveys, the thesis explores literature’s potential and positive contributions to the learners’ personal development as well as their level of language mastery. This work explores primary and secondary school students’ perceptions, expectations, and concerns with regard to literature in their EFL classes. Furthermore, the thesis investigates selection criteria for literary texts best suited for EFL/ESL classrooms and analyses the viability of graded readers as the primary option.

Ključne besede:EFL/ESL classroom, primary and secondary school students, literature, extensive reading, graded readers

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj