izpis_h1_title_alt

Dizajn kot ustvarjalec vrednosti in korporativna strategija podjetja : primer podjetja Gorenje d.d.
ID Komazec, Luka (Avtor), ID Kovač, Bogomir (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/komazec3125.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, proizvodi, design, image, nakup, vrednost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Komazec]
Leto izida:2007
Št. strani:37 str., 9 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12439 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:17574118 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2105
Število prenosov:268
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, household appliances, industrial enterprises, Gorenje, products, design, image, purchasing, value

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj