izpis_h1_title_alt

Prikrito oglaševanje v slovenskem medijskem prostoru : diplomsko delo
ID Radovič, Jerneja (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/radovic3118.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, sredstva javnega obveščanja, oglas, poslovna morala, etika, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Radovič]
Leto izida:2007
Št. strani:45 str., 40 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12426 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:17565158 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1013
Število prenosov:230
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, marketing, means of public information, advertisement, business morality, ethics, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj