izpis_h1_title_alt

Trženjsko komuniciranje novih izdelkov in storitev na medorganizacijskem trgu : primer podjetja Trimo
Zečević, Vesna (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zecevic3117.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, gradbena industrija, industrijsko podjetje, Trimo, trženje, medorganizacijsko trženje, poslovno komuniaciranje, novi proizvodi, konkurenca
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2007
Založnik:[V. Zečević]
Št. strani:48 str., 7 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17564902 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:668
Število prenosov:150
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, construction industry, industrial enterprises, Trimo, marketing, intercompany marketing, new products, competition

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj