izpis_h1_title_alt

Trženjsko komuniciranje novih izdelkov in storitev na medorganizacijskem trgu : primer podjetja Trimo
ID Zečević, Vesna (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zecevic3117.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, gradbena industrija, industrijsko podjetje, Trimo, trženje, medorganizacijsko trženje, poslovno komuniaciranje, novi proizvodi, konkurenca
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Zečević]
Leto izida:2007
Št. strani:48 str., 7 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12424 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17564902 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1796
Število prenosov:299
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, construction industry, industrial enterprises, Trimo, marketing, intercompany marketing, new products, competition

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj