izpis_h1_title_alt

Slovensko-italijanski kontrastivni vidiki jezikovne podobe oglasnih besedil
ID Brus, Mateja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,09 MB)
MD5: EB6606CA0CA34FFDB66D57E5A062C19E
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/seminar-sjlk/zborniki-ssjlk/54-ssjlk/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek se osredotoča na predstavitev izbranih jezikovnih elementov, ki jih lahko zasledimo v oglasnih besedilih. Pozornost je usmerjena na jezikovno ter slikovno podobo oglasnih besedil, ki se je skozi stoletja ter različne družbene ureditve korenito spreminjala. Opazujemo lahko prehod od prvih tiskanih oglasnih besedil preko besedil, ki so zaznamovala obdobje po prvi svetovni vojni, pa vse do današnje jezikovne in slikovne raznolikosti elementov, katerih namen je prepričevanje naslovnika. Cilj prispevka je ugotoviti, kakšne so razlike in podobnosti v uporabi besedišča in skladnje v slovenskih ter italijanskih oglasnih besedilih, ter predstaviti njihove načine nagovarjanja naslovnika.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, italijanščina, oglasi, jezikovna sredstva, verbalna komunikacija, neverbalna komunikacija
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2018
Št. strani:Str. 134-139
PID:20.500.12556/RUL-124184 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6:659
DOI:10.4312/SSJLK.54.134-139 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:67181666 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.01.2021
Število ogledov:954
Število prenosov:229
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:1918 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi
Uredniki:Mojca Smolej
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2018
ISBN:978-961-06-0077-0
COBISS.SI-ID:295357696 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Zbirka Seminar slovenskega jezika, literature in kulture
ISSN zbirke:2386-0561

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The article presents selected linguistic elements that can be found in advertisements. Over centuries, advertisements have evolved linguistically and visually, in parallel with social changes. This can be observed by comparing the first printed advertisements to those produced after the First World War and to contemporary ones, which are characterised by a rich variety of linguistic and visual features, whose main purpose is to convince the addressee of the quality of what is being advertised. The article determines the similarities and differences in the use of vocabulary and syntax in Slovene and Italian advertisements, and to presents how they address the intended recipient.

Ključne besede:Slovenian, Italian, advertisement, linguistic tools, verbal communication, non-verbal communication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj