izpis_h1_title_alt

IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE TER ANALIZA KAKOVOSTI UPORABNIŠKE IZKUŠNJE
ŠUPUT, ROBERT (Avtor), Bojkovski, Jovan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,13 MB)
MD5: CCB8043AB51B2A99EC9DFFE2C2C559A7

Izvleček
Cilj diplomske naloge je bil izdelati spletno trgovino z odprtokodnimi orodji ter opraviti analizo kakovosti uporabniške izkušnje. Diplomsko naloga je razdeljena na štiri dele. V prvem delu smo raziskali in opisali različne metode izdelave spletnih trgovin. Tukaj smo se predvsem posvetili tehnologijam, ki jih je mogoče uporabiti za izvedbo spletne trgovine. Na osnovi teh raziskovanj smo se odločili za specifičen način izdelave spletne trgovine, ki je opisan v nadaljevanju. V drugem delu smo se posvetili načrtovanju konkretne spletne trgovine. Opisan pa sta tudi izgled in struktura spletne trgovine in njene podstrani. Med načrtovanjem izvedbe spletne trgovine smo pogosto tudi razširili razlago določenih tematik in obrazložili alternativne možnosti izvedbe, predvsem s stališča kakovosti uporaniške izkušnje. Razlago smo še posebej razširili na področju gostovanja in varnosti spletnih trgovin. V tretjem delu smo se posvetili konkretnemu načinu izvedbe spletne trgovine. Podrobneje smo opisali korake pri izdelavi spletne trgovine, ki smo jo izdelali za namen diplomske naloge. Spletna trgovina je dosegljiva na naslovu: www.spletna-trgovina.eu. Natančneje smo opisali, katere konkretne tehnologije smo uporabili ter kako delujejo med seboj. Ravno tako smo podrobno opisali izvedbo domače strani, produktne strani ter strani kategorije. V četrtem, zadnjem delu smo se predvsem posvetili načinom in razlogom za preizkušanje kakovosti programske opreme. Opisali smo aktualne načine analize kakovosti uporabniške izkušnje ter se posvetili optimizaciji hitrosti delovanja spletne trgovine, saj je le ta ključna za visoko raven kakovosti spletne trgovine. Predstavili smo konkretno študijo primera na spletni trgovini, ki smo jo izdelali za namene diplomske naloge. V tej študiji smo analizirali hitrost delovanja spletne trgovine pred in po optimizaciji hitrosti ter podali zaključke. Predstavili smo tudi potencialne načine za še optimalnejšo hitrost delovanja spletne trgovine, ki jih v študiji primera nismo zajeli, vendar bi jih bilo mogoče uporabiti tudi na konkretnem primeru. Natančneje smo obrazložili predvsem tiste načine, ki v večji meri doprinesejo k hitremu delovanju spletne trgovine. Nato pa smo z anketnim vprašalnikom še razširili analizo kakovosti uporabniške izkušnje. Vprašanja v anketi so se nanašala predvsem na konkretno spletno trgovino, izdelano za namen diplomske naloge. Odgovori na anketna vprašanja so nam pomagala do zaključkov, kje na spletni trgovini se še pojavlja možnost izboljšave in nadgradnje spletne trgovine.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Kakovost programske opreme, Spletna trgovna, Kakovost uporabniške izkušnje, Optimizacija hitrosti delovanja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2020
Število ogledov:212
Število prenosov:80
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DESIGN OF ONLINE STORE AND QUALITY ANALYSIS OF USER EXPERIENCE
Izvleček:
The goal of diploma thesis aimed to create an online store with open source tools and perform an analysis of the quality of the user experience. The thesis is divided into four parts. In the first part, we researched and described different methods of creating online stores. Here, we focused mainly on software technologies that can be used to manage an online store. Based on this research, we decided on a specific approach to creating an online store, which is described in diploma thesis. In the second part, we focused on planning a concrete online store. We described the look and structure of the online store and its subpages. While designing the implementation of the online store, the explanation of certain topics and described the alternative options for implementation were expanded. The description in the field of hosting and security of online stores is especially extended. In the third part, we focused on the concrete way of implementing an online store. We described in more detail the steps in creating an online store which was created for the purpose of the thesis. The online store is available at: www.spletna-trgovina.eu. It is outlined in more detail which specific technologies are used and how they work together. The implementation of the home page, product page and category page are also explained in detail. The fourth part is mainly concentrated on the methods and reasons for testing the quality of software. We have named the current ways of analyzing the quality of the user experience. Later, we optimized the speed of the online store because this is essential for a high level of online store quality. A concrete case study is presented on an online store which we made for this dissertation. In this study, we analyzed the speed of online store operation before and after speed optimization. The concrete ways of optimizing the speed of the online store, which it is also actually implemented, are described. We also presented potential ways to make the online store even more optimal, which we did not cover in the case study, but could also be used in a specific case. Then, with the survey questionnaire, we have further expanded the analysis of the quality of the user experience. The questions in the survey were mainly related to a specific online store, designed for the diploma thesis. The answers, gathered from the survey questions, helped us find out where in the online store there is still the possibility of improving and upgrading the online store.

Ključne besede:Quality User Experience, Ecommerce, Quality Analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj