Podrobno

Proteomska analiza sekretoma makrofagov stimuliranih s citokini IL-4, IL-10 in IL-13 : diplomsko delo
ID Hafner, Eva (Avtor), ID Turk, Boris (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Anderluh, Gregor (Komentor), ID Maček, Peter (Recenzent), ID Žgur-Bertok, Darja (Član komisije za zagovor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,23 MB)
MD5: 0FC81B6C201CB182A933484E5721EA2C

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:proteomika, sekretom, makrofagi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Rešek]
Leto izida:2015
Št. strani:XIII, 43 f., [8] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-123276 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:577(043.2)
COBISS.SI-ID:3546959 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2020
Število ogledov:1868
Število prenosov:122
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
HAFNER, Eva, 2015, Proteomska analiza sekretoma makrofagov stimuliranih s citokini IL-4, IL-10 in IL-13 : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : E. Rešek. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=123276
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Proteomic secretome analysis of macrophages stimulated by citokynes IL-4, IL-10 and IL-13
Ključne besede:proteomics, secretome, macrophages

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Magnetno resonančno slikanje vzorcev s kratkim relaksacijskim časom T[spodaj]2
  2. Dinamika taljenja snega slikana z magnetno resonanco
  3. Magnetnoresonančna termometrija
  4. Študij magnetizma spinskih verig v spojini [beta]-TeVO[spodaj]4 z jedrsko magnetno resonanco
  5. Vpliv gostote magnetnega polja na kakovost magnetnoresonančnih slik
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Protimikrobne medicinske tekstilije na osnovi hitozanskih nanodelcev za ginekološko zdravljenje
  2. Dynamic contrast-enhanced MRI in malignant pleural mesothelioma
  3. Seznanjenost pacientov z magnetno resonančno preiskavo
  4. Mamografija - kdaj in zakaj
  5. Nevromarketing - nov izziv za sodobni marketing

Nazaj