Podrobno

Razvoj metode za vrednotenje celic Caco - 2 na modelu črevesnega epitelija z vrstičnim elektronskim mikroskopom : diplomsko delo
ID Rus, Erika (Avtor), ID Drašlar, Kazimir (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Caserman, Simon (Komentor), ID Kostanjšek, Rok (Recenzent), ID Žnidaršič, Nada (Član komisije za zagovor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,02 MB)
MD5: 98CAD6D8D88CFDD006C2F6E5158591F3

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:celična linija, Caco - 2, vrstični elektronski mikroskop, SEM
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Rus]
Leto izida:2014
Št. strani:IX, 49 f., [4] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-123265 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:576(043.2)
COBISS.SI-ID:3308111 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2020
Število ogledov:1119
Število prenosov:140
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RUS, Erika, 2014, Razvoj metode za vrednotenje celic Caco - 2 na modelu črevesnega epitelija z vrstičnim elektronskim mikroskopom : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : E. Rus. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=123265
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of method for evaluation of Caco - 2 cell differentiation in the model of intestinal epithelium by scanning electron microscope
Ključne besede:cell line, Caco - 2, scanning electron microscope

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. [Development of a web-based customer relationship management system]
  2. Implementation of customer relationship management on faculty
  3. Model for choosing a suitable Customer Relationship Management system
  4. [Integrating VoIP systems with computer applications]
  5. [ǂThe ǂdevelopment of information system strategic plan to support high-value products' sales and marketing]
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Customer relationship management (CRM) in the firm Meltal
  2. Integration of CRM cloud solution with IP phone system
  3. Business effects of the internet of things connected with customer relationship management
  4. IT SUPPORT OF SERVICE "DISINFECTION OF PERSONAL EQUIPMENT"
  5. Business potentials of CRM solutions use

Nazaj