izpis_h1_title_alt

Odločanje med franšizo in lastno blagovno znamko v primeru glasbene dejavnosti za predšolske otroke : magistrsko delo
ID Bat, Simona (Avtor), ID Lahovnik, Matej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bat3771-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetništvo, podjetje, franchising, izobraževanje, otroci, tržne raziskave, tržna analiza, konkurenca
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Bat]
Leto izida:2020
Št. strani:IV, 53, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-122848 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:28226051 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:569
Število prenosov:35
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Deciding between a franchise or own brand in the case of a music activity for preschool children
Ključne besede:entrepreneurship, enterprises, franchising, learning, children, market research, market analysis, competition

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj