izpis_h1_title_alt

Email marketing in start-ups : an empirical examination of reciprocity effect
ID Žiberna, Matija (Avtor), ID Zupan, Blaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ziberna3779-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, start-up, electronic mail, optimization, information technology, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Žiberna]
Leto izida:2020
Št. strani:V, 81, 47 str.
PID:20.500.12556/RUL-122835 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:26951683 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:663
Število prenosov:67
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Trženje po e-pošti v novoustanovljenih podjetjih: empirični preizkus učinka vzajemnosti
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, zagonsko podjetje, elektronska pošta, optimizacija, informacijska tehnologija, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj