izpis_h1_title_alt

The conceptual framework for SME's strategic positioning in the global value chain in industry 4.0 environment : master's thesis
ID Pedersen, Mark Søvang (Avtor), ID Zajc Kejžar, Katja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pedersen3783-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:entrepreneurship, SMEs, strategy, information technology, high technology, internet of things, environment, value chain, cases
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. S. Pedersen]
Leto izida:2020
Št. strani:VI, 69, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-122834 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.9
COBISS.SI-ID:25672166 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:959
Število prenosov:83
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Konceptualni okvir strateškega pozicioniranja malih in srednje velikih podjetij v globalnih verigah vrednosti v okolju industrije 4.0
Ključne besede:podjetništvo, majhna in srednja podjetja, strategija, informacijska tehnologija, visoka tehnologija, internet stvari, okolje, veriga vrednosti, primeri

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj