izpis_h1_title_alt

Vpliv sestave nepremičninskega oglasa na porabnikovo vrednotenje nepremičnine : magistrska naloga
Božič, Jure (Avtor), Cirman, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Pahor, Marko (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bozic3773-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nepremičnine, trg, nakup, tr-enje, oglas, vrednotenje, psihologija potrošnika, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2020
Založnik:[J. Božič]
Št. strani:II, 53 str.
UDK:332.2
COBISS.SI-ID:25671398 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:246
Število prenosov:35
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of real estate advertisment composition on subjective assessment value of real estate
Ključne besede:real estate, market, purchasing, marketing, advertisement, valuation, consumer psychology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj