izpis_h1_title_alt

Analiza ovir pri družbeno odgovornem vedenju slovenskih porabnikov : magistrsko delo
ID Lasič, Ana (Avtor), ID Culiberg, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lasic3755-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, potrošnja, potrošnik, vedenje potrošnikov, družbena odgovornost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Lasič]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 60, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-122819 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:25575910 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1022
Število prenosov:73
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of the obstacles in socially responsible behavior of Slovenian consumers
Ključne besede:marketing, consumption, consumer, consumer behaviour, social responsibility, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj