izpis_h1_title_alt

Odnos porabnikov do oglasov s seksualnimi vsebinami : magistrsko delo
ID Hudoklin, Primož (Avtor), ID Culiberg, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/hudoklin3817-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, psihologija, psihologija potrošnika, potrošnik, oglaševanje, oglas, spol, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Hudoklin]
Leto izida:2020
Št. strani:IV, 64, 29 str.
PID:20.500.12556/RUL-122714 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:22641155 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:655
Število prenosov:33
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Customers' attitude towards sexual content in advertisements
Ključne besede:marketing, psychology, consumer psychology, consumer, advertising, advertisement, sex, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj