izpis_h1_title_alt

Vzponi in padci blagovne znamke Levi's : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Premrl, Veronika (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/premrl1224.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, razvoj, image, premoženje, konkurenčne prednosti, zgodovina, trendi
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Premrl]
Leto izida:2020
Št. strani:I, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-122627 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:34590467 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:995
Število prenosov:80
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The ups and downs of the Levi's brand
Ključne besede:marketing, brands, development, image, property, competitive advantage, history, trends

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj