izpis_h1_title_alt

Vpliv zadovoljstva strank na zadovoljstvo zaposlenih : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Smrke, Urška (Avtor), ID Aleksić, Darija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/smrke1191.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odnosi s strankami, zadovoljstvo, kadri, delovna uspešnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Smrke]
Leto izida:2020
Št. strani:I, 22, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-122585 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:32408835 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:571
Število prenosov:52
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of customer satisfaction on employee satisfaction
Ključne besede:customer relationship, satisfaction, personnel, labour efficiency, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj